Vi har registreret 10.000 løste sager for Asetek - men hvad betyder det?

ITSecurity supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem 8.00-16.00 på hverdage (fredag 8.00-15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar hele året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsecurity.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

10.000 løste sager for Asetek

Vores Support har registreret, at vi igennem vores årelange samarbejde med Asetek har løst 10.000 IT-sager sammen. 

... men hvad betyder det egentlig?

Det betyder, at vores Support-team har modtaget 10.000 henvendelse fra Asetek, enten telefonisk eller via email. Henvendelserne kommer fra Asetek's medarbejdere, når de har haft brug for hjælp til deres IT.

Når vores Support modtager en henvendelse, bliver den  oprettet og registreret som en sag i vores interne system.

På den måde kan vores Support-team holde et overblik over det samlede antal henvendelser fra hver kunde, og sørge for at henvendelserne følges helt til dørs.

Derfor skal det gode samarbejde fejres

Vores dygtige Support-team sidder dagligt med et stort ansvar, da de sørger for, at vores kunder får rettidig og kyndig hjælp til deres IT. 

Tryghed og nærvær er to af vores kerneværdier, og derfor sætter vi stor pris på, at Asetek trygt henvender sig til os, så snart de har brug for det. 

Vi var derfor slet ikke i tvivl om, at vi sammen med Asetek skulle fejre vores gode samarbejde, så snart vi rundede de 10.000 løste sager. 

Den 29/9 besøgte vi Asetek med to store lagkager og en masse af vores IT-lykketrolde. På den måde kunne vi se hinanden i øjnene, og sige tak til Asetek for at benytte vores Support.

Det var en rigtig god dag, fordi det var vigtigt for os at fejre de mange løste IT-sager. De bevidner nemlig om, at vi er handlekraftige og effektive når vores kunder henvender sig til vores Support, og at de gode kunderelationer fører til mangeårige og trygge samarbejder. 

 

 

Nyheder

Tirsdag. oktober 2022

Sådan er I bedst sikret mod cyberangreb

Ransomware kan ramme alle virksomheder– derfor handler det om at passe bedst muligt på jeres data!

LÆS MERE

Onsdag. oktober 2022

Vi har registreret 10.000 løste sager for Asetek - men hvad betyder det?

Her hos ITSecurity sætter vi stor pris på det gode samarbejde. Vi har igennem årene registreret 10.000 løste sager for Ase ...

LÆS MERE

Tirsdag. august 2022

Vidste du, at vi har vores egen Lykketrold fra bySommer?

I april 2021 besluttede vi, at ITSecurity’s 30-års jubilæum skulle fejres med noget helt særligt. Derfor mødtes vi med byS ...

LÆS MERE

Torsdag. marts 2022

ITSecurity får nye medejere

Palle Ladefoged, stifter og indehaver af ITSecurity, har i mere end 30 år stået som ene ejer af ITSecurity. Nu tiltræder f ...

LÆS MERE

Onsdag. marts 2022

Halvårlig brugertilfredsheds-undersøgelse

Hos ITSecurity stræber vi efter at levere support af højeste kvalitet, så vores kunder kan udføre deres arbejdsopgaver med ...

LÆS MERE

Torsdag. februar 2022

ITSecurity - 30 års jubilæum

I September 2021 kunne ITSecurity med stolthed fejre 30 års jubilæum. Vi har siden 1991 beskæftiget os med IT, og er den d ...

LÆS MERE