Cloud backup & 365 Backup - it's IT

Vi supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem kl. 08.00 til kl. 16.00 på hverdage (fredag fra kl. 08.00 til kl. 15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsit.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

_ITS Cloud-Backup

Med en Cloud backup-løsning fra it's IT tages der dagligt backup af jeres data. Det hele afvikles fuldautomatisk og er 100% administrationsfrit for jer.

Vi leverer en robust og skalerbar Cloud-baseret backup-platform, som tilbydes direkte ud af vores certificerede og top-sikrede danske datacenter. 

En sikker Cloud-backup

Vores Cloud-backup platform er baseret på dedikeret hardware og infrastruktur, med mulighed for placering i flere datacentre.

Desuden er platformen perfekt til virksomheder med ukendte eller skiftende backup-behov, da kunden altid kun betaler præcis for deres aktuelle forbrug af den valgte opbevaringsmetode pr. datasæt. 

Cloud-backup har revolutioneret backup processen af flere forskellige grunde. Cloud-backup er en billig måde at gemme sine filer på, da man kun betaler for den plads man bruger, når man bruger den.

Derfor skal I overveje den ideelle backup-strategi

3-2-1 Backup Strategi

En 3-2-1 strategi betyder, at man har mindst tre komplette kopier af ens data. To af kopierne er på to forskellige medier – f.eks. på en computer og ekstern harddisk. Derudover er der én kopi på et eksternt medie, f.eks. et fjerntliggende datacenter.
Skulle uheldet være ude, og I har brug for hurtigt at få systemerne op at køre igen, er en ”disaster recovery” mindst ligeså vigtig som en backup, da det i værste fald kan tage dage at downloade det manglende data fra Skyen.

Pas godt på jeres data

Selvom et program kan gemme jeres data i Skyen, er det ikke ensbetydende med, at jeres data bliver gemt på en forsvarlig og sikker måde. Kryptering af on-premise data er en standard indenfor branchen og I bør derfor aldrig vælge et program, som ikke tager forholdsreglerne seriøst.
Secure Socket Layer (SSL) er det typiske valg indenfor at sende og modtage data, da det mindsker risikoen for hackerangreb. Ønskes den stærkeste form for kryptering, vil vi anbefale Advanced Encryption Standard (AES).

Fuld sikkerhed med overvågning 

Hos it's IT lagrer vi jeres data på vores certificerede og topsikrede datacentre beliggende på dansk jord. Vi overvåger vores kunders IT 24 timer i døgnet, 365 dage om året, og kan derfor hurtigt gribe ind ved eventuelle fejl. På den måde forhindre vi nedetid, og sikrer, at vi udbyder den bedste service til vores kunder, uanset tidspunktet. Hver nat laves en almindelig backup som gør det hurtigt at genskabe data. Skulle den data være blevet krypteret af ransomware-angreb, findes der yderligere to backup niveauer. Samtidigt foretager alle vores servere en automatisk tilbagemelding til en anden fysisk server, i et andet fysisk rack mindst hvert 15. minut. I er derfor altid sikret en backup af jeres data. 

Har I brug for rådgivning vedrørende jeres Cloud-løsning, kan I læse mere her.

_Kontakt os