Hvem er vi?

ITSecurity supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem 8.00-16.00 på hverdage (fredag 8.00-15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar hele året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsecurity.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

_Nordjyllands bedste arbejdsplads
...med verdens bedste medarbejdere!

Hos ITSecurity er vi ikke et sekund i tvivl om, at ”glade medarbejdere skaber vækst og tilfredse kunder”!

Må man prale af at være en helt fantastisk arbejdsplads?

Sikkert ikke, men vi gør det alligevel (på beskedent nordjysk – selvfølgelig).
Hos os har vi involveret alle medarbejderne i processen for at identificere, hvad der skal være vores kultur, vores værdier, mission og vision.
Vi siger ikke bare, at vi gør en masse ting for vores ansatte. Vi GØR en masse for at skabe den gode stemning på arbejdspladsen og kollegaerne i mellem.

Hvad tilbyder vi – udover verdens bedste kolleger?

Vi tilbyder en løn, som er konkurrencedygtig og tilpasset de kompetencer og den erfaring, du kommer med. Oven i hatten er en pensionsordning, sundhedsforsikring og en fantastisk kantineordning, samt en masse spændende faglige og sociale arrangementer. Vi kan godt lide venskabelige dyster, og vi udfordrer derfor hinanden i alt lige fra padel tennis til go-kart løb.

Vi sætter fælleskabet i højsædet

Når ikke vi dyster, sætter vi pris på et godt LAN-party, god mad og faglige indspark fx fra en Microsoft Specialist, som vi flyver ind til lejligheden. Vi kan lide at være sammen, og vi elsker at udvikle os sammen. På det mere praktiske plan får du (selvfølgelig) din egen PC, mobiltelefon, mulighed for fleksible hjemmearbejdsdage, arbejdstøj og efteruddannelse inden for relevante områder og teknologier.

Vores værdier

Vores værdier er en del af hverdagen og en del af vores DNA. Det er det, så vi kan sikre os, at vi ikke kun har glade og tilfredse kunder, men også glade og tilfredse medarbejdere.

Tillid & Nærvær
Dette er fundamentet, som er det bærende element i vores handlinger og væremåde. Med tillid laver vi noget værdiskabende sammen. Med nærvær og godt kollegaskab sikrer vi, at ITSecurity er et godt sted at være. Når vi praktiserer både tillid og nærvær, får kunden en løsning med stor kendskabsgrad, der giver dem sikkerhed og tryghed. Vi stræber efter at være vores kunders foretrukne samarbejdspartner.

Ansvar & Ejerskab
Med stor stolthed gør vi os umage med de opgaver der skal løses. Alle tager ansvar og ejerskab for opgaverne. Når vi gør det, oplever kunden at være i gode hænder.

Teamet over individet
Vi samarbejder i teams og på kryds og tværs af afdelinger, og på den måde løfter vi sammen i flok. Vi arbejder sammen for at få den bedste løsning for kunden - hurtigst muligt.

Hvordan gør vi så i praksis? Det kan I læse meget mere om i artiklen her.

_Vores kundeservice commitment

Hos ITSecurity ser vi vores kundeservice commitment som et løfte om, at vi til hver en tid vil yde den allerbedste service. Vi forpligter os til at leve op til både vores egne men til særdeleshed vores kunders forventninger til os. 

Vi vil skille os ud fra mængden. Vi giver go' kundeservice hver gang, dag ind og dag ud. 

  1. Vi reagerer hurtigt.

  2. Vi er høflige og professionelle.

  3. Vi overholder vores aftaler.

  4. Vi vil overgå kundens forventninger.

  5. Vi får kunden til at føle sig tryg.

  6. Vi har altid godt humør og smil på læben.

  7. Vi sætter os i kundens sted og vil forstå deres situation og behov.

 

Din succes er vores succes

Noget helt særligt ved os er, at vores værdier er gennemgribende i alt, hvad vi gør. Det kommer for eksempel til udtryk i den måde, vi arbejder sammen på og den måde, vi løser kundernes behov hver dag. Vores værdier er: “Tillid & Nærvær”, “Ansvar & Ejerskab”, “Teamet over Individet” – og de er årsagen til at vi lykkes sammen.

"ITSecurity- ITS a team effort"

I hverdagen kommer værdierne konkret til udtryk ved, at vi interesserer os for hinanden og vil hinanden det bedste. Vi fejrer vores succeser (med masser af kage) og hylder hinanden ved at uddele “månedens trolde” til kolleger, der har gjort det særligt godt i teamet – vi har for eksempel en humørtrold, der bliver givet til en, som tager ansvar for, at vi alle føler os godt tilpas.

Sidst, men ikke mindst, så tilbyder vi muligheden for efteruddannelse inden for relevante områder og teknologier - med udgangspunkt i dine ønsker og ambitioner.