Service Desk 24/7
Dedikerede IT-specialister sidder klar til at hjælpe på e-mail og telefon
Service Desk 24/7
Behovet for IT-support varierer ofte fra dag til dag. Når man outsourcer IT-support til os får man en supportaftale, der matcher din virksomheds behov. Det kalder vi Service Desk 24/7. Det betyder, at vi kan hjælpe jer når i har et behov - døgnet rundt, 7 dage om ugen og 365 dage om året.
3 af fordelene ved en Service Desk aftale med ITSecurity. Du får:
- Dansktalende, uddannede og engagerede IT-specialister
- Et forudsigeligt økonomisk overblik
- En Service Level Agreement (SLA)
Har du en Service Desk aftale med os sørger vi for at løse og registrere jeres IT problemer hurtigt og effektivt.
Kom godt i gang med Service Desk 24/7
Ring til os eller udfyld formularen herunder, og få en uforpligtende snak om din virksomheds muligheder med en Service Desk aftale.
