ITSecurity - Managed IT-services

ITSecurity supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem 8.00-16.00 på hverdage (fredag 8.00-15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar hele året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsecurity.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

_Managed IT-Services

Hos ITSecurity står vi for den samlede drift, vedligeholdelse og sikring af alle systemer og livsvigtige data. Det kan være dyrt at have interne IT-medarbejdere ansat, og derfor er det ofte mere rentabelt at sende al virksomhedens IT ud af huset.

Hos ITSecurity er vi alle eksperter på hver vores IT-område. Med alle de kompetencer samlet ét sted, er der ikke den udfordring, vi ikke kan klare. Derudover har vi 30 års erfaring indenfor moderne IT-løsninger - I kan altså trygt overlade jeres IT til os!

Her er tre af fordelene ved Managed IT-Services fra ITSecurity:

1. 100% administrations frit Backup og Recovery 

2. 100% automatiseret Patch Management

3. 100% overvågning i vores Network Operations Center (NOC) 

Lav TCO på IT-drift

TCO på IT-driften er for mange virksomheder en stor post, og ofte en hindring i udviklingen, da systemerne ikke er skalerbare.
Med en Cloud-løsning hos ITSecurity, kommer der ingen uforudsete udgifter på IT-driften.