Managed IT-services - it's IT

Vi supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem kl. 08.00 til kl. 16.00 på hverdage (fredag fra kl. 08.00 til kl. 15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsit.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

_Vi tager hånd om din IT med vores Managed IT-Services

Det kan være dyrt at have interne IT-medarbejdere ansat, og derfor er det ofte mere rentabelt at sende al virksomhedens IT ud af huset. Som kunde hos os kan du trygt overlade den samlede drift, vedligeholdelse og sikring af din virksomheds systemer og data til os. Vi består nemlig af 30 IT-eksperter, der kan fungere som din egen IT-afdeling. 

Managed IT-Services dækker over de IT-opgaver, vi tilbyder at varetage og administrere. Helt præcist tilbyder vi fire Cloud Management pakker, der tager hånd om hele eller dele af en IT-løsning. Du kan læse mere om vores Cloud Management pakker her. 

Tre af fordelene ved Managed IT-Services fra it's IT:

1. 100% administrationsfrit Backup og Recovery 

2. 100% automatiseret Patch Management

3. 100% overvågning i vores Network Operations Center (NOC) 

Når du vælger Managed IT-Services hos os, får du en skalerbar løsning der giver din virksomhed ro og stabilitet - her er der nemlig ingen uforudsete udgifter på IT-driften. Vi overtager gnidningsfrit ansvaret for IT-løsningen i din virksomhed, så du i stedet kan fokusere på kerneforretningen. 

 

 

 

_Kontakt os