Vidste du, at vi har vores egen Lykketrold fra bySommer?

ITSecurity supporterer erhvervskunder og har åbent på mail og telefon mellem 8.00-16.00 på hverdage (fredag 8.00-15.30).
Efter normal åbningstid overtager vores vagtteam, som står klar hele året rundt.

Fejl og spørgsmål kan indrapporteres ved at sende en mail til vores IT-support på: support@itsecurity.dk

Alternativt kan vi kontaktes på telefonen, hvor vores team sidder klar til at tage imod opkald.

Support telefon: +45 70 250 740

Henvendelser udenfor almindelig arbejdstid vil blive omstillet til vores vagttelefon. Denne kan benyttes ved forretnings-, eller driftskritiske nedbrud på systemet.

75% af de sager vi modtager bliver løst indenfor 8 arbejdstimer og 95% af sagerne bliver løst indenfor 24 arbejdstimer efter modtagelse.

 

SUPPORT

+45 70 250 740

_ITSecurity’s egen IT-tekniker-trold fra bySommer

ITSecurity fylder 31 år i september 2022, og derfor vil vi gerne fremhæve det søde trolde-eventyr, som vi blev en del af sidste år.

I april 2021 besluttede vi, at ITSecurity’s 30-års jubilæum skulle fejres med noget helt særligt. Derfor mødtes vi med bySommer, der er forhandler og distributør af de velkendte Lykketrolde.

Disse møder førte til, at de første tanker bag en IT-tekniker-trold blev født. I takt med at trolden tog form, blev det besluttet, at den fremover skulle indgå i bySommer’s ”OUR HEROES” serie – en serie, der hylder hverdagens helte.

Nedenfor kan du læse mere om designprocessen, og hvordan bySommer's trolde er endt med at spille en vigtig rolle i vores dagligdag på kontoret. 

IT-teknikeren bliver til

Undervejs i designprocessen blev IT-teknikeren vakt til live i 3D-format. På billedet ses den færdige version af trolden - med en bærbar i den ene hånd og en smartphone i den anden.

En anden sjov detalje er den lille dåse der findes i troldens baglomme. Det er ikke tilfældigt - vores IT-teknikere har nemlig som oftest en iskold energidrik med - hvad end det er på opgaver ud af huset, eller som fast inventar på skrivebordet.

I september 2021, da det endelig var tid til at fejre jubilæet, modtog alle medarbejder i ITSecurity et eksemplar af den nye IT-tekniker, der i den særlige anledning havde fået vores logo trykt på ryggen og på emballagen.

Den nye trold kunne herefter findes i diverse isenkram-butikker, og står stadig på hylderne den dag i dag.

ITS-troldene gør en forskel

Siden da er troldene blevet en stor del af vores daglige gang på kontoret. I dag bruger vi nemlig Lykketrolden når vi skal fejre eller anerkende hinanden. 

Ud over den fine IT-tekniker, har vi nemlig tre andre trolde boende i huset – vores humørtrold, vores guldtrold, og vores krammetrold. Hver måned uddeler vi de tre trolde til tre af vores kollegaer, som vi synes fortjener ekstra hyldest, anerkendelse eller omsorg.

Derfor er de så vigtige

Selvom det kan lyde overflødigt, så betyder uddelingen af troldene enormt meget for vores arbejdsmiljø og den gode stemning på kontoret. Vi gør det nemlig fordi vi sætter pris på hinanden, og fordi det er vigtigt for vores fællesskab, at vi er glade når vi går på arbejde. Derfor bruger vi troldene til at sikre, at vi får sagt tak for en god indsats, eller får lagt en hånd på den skulder, der har båret ekstra mange opgaver den forgangne måned. 

På den måde indgår troldene på bedste vis i vores daglige gang på kontoret. Troldene skifter "bopæl", når de månedligt flytter ind på et nyt skrivebord.

Vi sætter stor pris på vores Lykketrolde, fordi de er med til at styrke vores forståelse for hinanden - og så er der ingen tvivl om, at troldene er med til at vedligeholde vores gode fællesskab.